Trött!

Är helt slut körd nu! Har jobbat flitigt hela dagen i skolan och när jag kom stack jag och joggade och slog mitt personbästa på två km med fem sekunder. Efter det tog jag en snabbdusch innan jag dammsög hela lägenheten och började diska. Har fortfarande halva disken kvar men jag var tvungen att ta en paus för jag har så himla ont i ryggen + att jag har mena värk. Usch! 

Vet att jag har varit fruktansvärt inaktiv när det gäller bloggen och skrivandet men jag hoppas att skrivandet i alla fall ska komma i gång när vi fått datorerna på skolan, då jag kan slå ihop hemma skrivandet med skolarbetet i engelskan och slå två flugor i en smäll. Kanske blir mer aktiv på bloggen också, vi får se. Men puss och kram på er så länge :*

Ps; vill ni följa mitt liv lite mer aktivt finns jag på Instagram @Storiie och på Vi e och Pheed som @Storiie också. 






Kommentarer
Postat av: BS

:) !

2013-09-11 @ 00:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0