Studiedag

Har haft studiedag idag och pluggat till svenska provet i ordklasser. Gulp. Känner mig lite nervös, det är så himla mycket! Vill bara spy på det. Men, efter som jag inte kan göra det så belönade jag mig själv med en liten manikyr. Fick en super bra nagelfil ifrån Mikaela, den funkar verkligen jättebra och mina naglar ser riktigt fina ut nu! Har även slutat bita på dem, så nu håller de även på att växa till sig. :D 




Har även varit nere och köpt hårfärg idag, så i helgen ska håret färgas rött. Håll tummarna för att det blir bra! Förra gången gick det inte inte så bra, då hade jag nämligen en 
blond utväxt, så hjässan blev riktigt, riktigt knall röd och resten av håret blev mörkare, så det var inte speciellt snyggt. Men nu har jag ingen utväxt, så vi hoppas på ett bra resultat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0