Musica

Då jag legat hemma idag med magont och illa måeende så har jag lyssnat på otorligt mycket musik. Och då jag fått dille på några av dem tänkte jag göra en liten lista över topp låtar som funkar när man ska plugga, chilla, läsa, skriva eller vad man nu ska göra.
  • Daddy's little Girl - Jesse McCartney
  • Who you are - Jessie J
  • Nice guys - YTF
  • Där jag hänger min hatt - Norlie & KKV
  • Roar - Katy Perry
  • Soldier - Gavin Degraw ( <3 )
  • Just so you know - Jesse McCartney
  • Curly Sue - Takida
  • Just give me a reason - Pink
  • Trouble - Chris Rene
  • Read all about it pt III - Emeli Sandé
  • Pumped up kicks - Foster the people
  • Mirror - Justin Timberlake
  • Pucher love girl - Justin Timberlake
  • Undressed - Kim Cesarion
  • Tunga Moln - Oskar Linnros
  • Bleeding out - Imagine Dragons
  • Demons - Imagine Dragons
  • Gorilla - Bruno Mars
  • Blurred lines - Robin Thicke
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0