Lördags mys



Har haft en riktig slappar dag idag. På förmiddagen/eftermiddagen åkte jag ut till lilla kära ön med morfar och somnade så fort jag kom ut. Sedan när jag kom hem igen hade jag och mamma cupcake tävling och tävlade om vem som kunde dekorera bäst. Rätt så säker på att jag vann. 
Något annat bra som hänt är att jag blev framröstad till ordförande för trygghetsrådet + att iden jag hade för att utveckla elevhjälpen kanske går igenom om de andra rektorerna tycker om den. Håll tummarna!

Kan också meddela att skrivandet är back on track! Har börjat använda det som ett project på skolan och kommer nu lägga ner minst 4-5 timmar i veckan på att skriva. Så går allt som planerat kan jag slå två flugor i en smäll och jobb med både engelskan och skrivandet tillsammans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0