Volleyboll

Körde volleyboll idag efter skolan med en massa andra människor, vilket var mycket trevligt. Förutom det faktumet att jag sög. Jag var verkligen jätte dålig och missade bollen betydligt fler gånger än jag träffade den. Har dock aldrig spelat förut så jag hoppas att jag blir bättre. Men det är ju inte trevligt att vara den sämsta i laget. Men, men... Nån måste väl vara det. Närå, men kände mig verkligen dålig idag. 

Har även pluggat så mycket att Ola kom och hotade med att ta ifrån mig böckerna om jag inte taggade ner på plugget. Måste lära mig att hitta en balans mellan för mycket och för lite plugg. 




Kommentarer
Postat av: BS

Ola är en klok person...! Och förresten, basketboll är roligare :)

2013-10-16 @ 23:07:57
Postat av: BS

Ola är en klok person...! Och förresten, basketboll är roligare :)

2013-10-16 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0