Söndag

Känner mig stolt. Har pluggat suuuuuper mycket och är nästan klar med min biologi redovisnig. Jippie! Har även som ni kanske ser skrivit klart kaptiel 12 av Beneath the facade + att jag läst en hel del i min bok. Så man kan säga att denna dagen blev lyckad. 
Har även hittat mig en riktigt trevlig rollare som skriver då gudomligt att jag dör. (Jag vet, jag låter som en total skrivartönt ). 

Tränade också på mitt luftgitarrsolo, vilket lät fruktansvärt bra. Det var så bra att min katt somnade. Snacka om talang! 


Mitt alldra största fan ovan för. Man ser att han är en total fangirl. Speiellt när jag avslutar med en headbang. 


Kommentarer
Postat av: BS

Skall läsa i morgon :) Nu skall jag sova...
<3

2013-10-20 @ 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0