Random

Idag har varit en blandad dag men både skratt och tårar. Men den slutade bra, så denna dagen var bra. Jag och mamma försökte spela in en låt tillsammans, inte den bästa iden vi haft. Ingen av oss kunde vars seriösa vilket slutade i att vi gav upp. Men det var kul ändå, för vi umgicks på ett annat sätt än vad vi brukar och det var jätte kul! För vi kunde umgås utan att bråka. 
Jag har också insett att min matte lärare förmodligen hatar mig. Han tycker verkligen inte om mig. Om jag räcker upp handen så ignorerar han mig och går till hundra människor före. Isabel var tvungen att räcka upp handen och be honom att hjälpa mig för att jag skulle få någon hjälp. Så mycket hatar han mig. Jag vet inte varför men jag är inte hans favoritelev i alla fall, den saken är säker! Men, men... Jag får väl baka honom en kaka eller nåt. 

Läste också om jordens undergång på Insta. Hur ska vi klara oss? 


Hittade även lite Ryan Gosling tränings motivation som man kan behöva efter att ha tryckt i sig så mycket choklad man kan innan den tar slut. 






...och även lite plugg motivation...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0