Plugg

Idag har jag pluggat... Igen. Har pluggat 4 timmar igår och fyra timmar i dag. Ska plugga fyra timmar i morgon också innan jag ska iväg på volleyboll. Och tro mig, trots att jag är ambitiös av mig så är detta inte frivilligt arbete. Vi har prov på syror och baser i kemin på torsdag, vi ska vara klara med grön kurs + diagnos i matten, jag har franska läxa tills imorgon + att vi har biologi inlämning om matspjälkningen nästa vecka på tisdag. Suck. Börjar bli riktigt trött på plugg nu. Men det är ju värt allt pluggande när man får det där efterlängtade A:et på provet. Men det är ju inte speciellt roligt att plugga. Har även en 700 sidor tjock fantasy bok att läsa ut till svenskan. Inte för att jag klagar. Det är nog den enklaste läxan vi har. Usch vad jobbigt! 
Är i alla fall aptrött och längtar efter min varma goa säng. Go'natt på er :*

Kommentarer
Postat av: BS

Gonatt mitt otroliga barnbarn!

2013-10-16 @ 01:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0