Lovlyx

Jag älskar lov! De är bland det bästa som finns! Detta lov spenderar jag hos mormor och morfar i Norrland. Vi åkte upp i lördags, och konstigt nog tog det inte så lång tid. Eller det tog ju ca åtta timmar men det kändes bara som kanske en eller två - vilket var jätteskönt. 
Hela dagen igår spenderade jag med mina älskade kusiner. Meja kramade om mig i en halv timme efter att hon kommit till mormor och morfar. Hon är så söt. Elias kramde också om mig men jag har en känsla av att han tycker att han är för stor för kramar. Han har ju fyllt sju och är nästan vuxen - enligt honom själv. Det var i alla fall härligt att träffa dem och jag ska spendera så mycket som möjligt av min vecka med dem. På torsdag ska vi ha halloweenparty och bala mardrömmstårta och benknotor, samt att vi ska klä ut oss. Mycket mysigt!

Idag så njöt jag av mitt lov. Mormor och jag tog en lång promenad med hunden innan vi gick hem och myste framför den öppna elden. Senare på kvällen såg vi alla tre på film och lyxade till det med smooties gjorda på vaniljglass, yoghurt, blåbär, mango, granatäpple och kakao. Jummy, jummy! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0