Hälsokost pt 2

Då jag verkligen har gått inför det här med hälsa, rätt mat och träning så har jag skapat en helt by kategori som heter  Hälsokost. Under den kategorin kommer det finnas recept på nyttig och bra mat, träningstips, skönhetstips och mer som har med hälsan att göra. För tro det eller ej, tjockt, glansigt hår eller långa naglar handlar inte bara om en manikyr eller en inpackning. Det handlar om rätt kost, motion och en bra hälsa. Så kolla in den kategorin om du tycker att det låter intressant! 
 
Idag så gjorde jag om gamla banala "slarvtacos" som innehåller köttfärs, ost och sås till något betyldigt roligare, nyttigare och godare. Istället för vanlig taco köttfärs så blandade jag i chaminjoner, rödlök och tomat i köttfärsen. På det sättet fick tacon en helt ny smak då taco kryddorna blandade sig med grönsakerna. Det var riktigt gott och man smyger in fler grönsaker, vilket gör den nyttigare. 
 
 

Kommentarer
Postat av: BS

Fasen vad gott det låter. Det måste vi testa!!

Svar: Det tycker jag ni ska göra!
Storie

2013-10-06 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0