Halloween

Idag har jag firat halloween med familjen. Måste säga att det är min favorit helg! Gjorde riktigt god halloween mat som bestod av ett huvud med hjärnsubstansfyllning, avhuggna fingrar och var tillsammans med blod och huggtänder att dricka. Till efterrätt gjorde jag spökmaränger med glass. 

Och i verkligheten så var detta då en paprika formad som en pumpa med urhuggna ögon och tänder, fylld med en wookblanding av grönsaker, kyckling och koskos, grillade korvar med mandelflarn på kanten och currysås. Marängerna gjorde jag själv och dekorerade med pyntgele. Blev riktigt nöjd! Klädde även ut mig till min version av en ond skogsnymf. 














Kommentarer
Postat av: BS

Det var väldigt gott!!

2013-11-07 @ 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0