The Indigo Spell

Här kommer ett litet boktips på en av de bästa böckerna jag någonsin läst. Började läsa i går morse och slutade innan kvällsmaten. Riktigt bra bok!
 
 
 
The Indigo spell är den tredje boken i serien Bloodlines som är skriven av Best-seller författaren Richelle Mead. De andra böckerna heter Bloodlines (1) och The golden Lily (2). The Indigo Spell handlar om Sydney Sage, en ung alchemist som börjar ifråga sätta de värderingar hon blivit uppväxt med. Är vampyrer verkligen lika farliga som man tror? Eller kan de också vara älskvärda? Att Sydney förälskar sig i den stöddiga och självsäkra vampyren Adrian gör ju inte saken lättare heller. Men vad händer när man får reda på mer än man ville och när ens hjärta och hjärna inte vill samma saker?
 
Denna boken är helt underbar och jag älskar den till 100%! Det finns inga ord som beskriver hur bra den faktiskt är. Gör er själv en tjänst och läs den.
 
The Indigo Spell för 5/5 stjärnor

Kommentarer
Postat av: Nea

Den låter bra c':

2013-06-10 @ 18:57:36
Postat av: Emma

Låter som en riktigt spännande bok! Älskar ju böcker och att läsa, så tänker verkligen låna den när jag är klar med boken jag läser just nu. :)

Svar: Det tycker jag absolut! Rekommenderar dock att du läser de två andra böckerna först, Bloodlines och The Golden Lily :)
Storie

2013-06-10 @ 23:52:41
URL: http://emmatlundgren.blogg.se
Postat av: Miranda

Åh, kanske måste man läsa den! :p

Svar: Det tycker jag absolut att du ska! Rekommenderar dock att du läser ettan (Bloodlines) och tvåan ( The golden lily) först.
Storie

2013-06-11 @ 08:11:27
URL: http://miirandaa.blogg.se
Postat av: Emma Ivarsson

ÅH DEN ÄR SÅ SJUKT BRA!!!!!!! JAG ÄLSKAR DEN!

Svar: JAA! BÄSTA BOKEN OF ALL TIMES!
Storie

2013-06-11 @ 15:26:13
Postat av: Elzzor

Den verkar bra, dock aldrig läst den.

2013-06-11 @ 16:42:53
URL: http://www.Elzzor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0