Om mig

Har brist på saker att skriva om så jag tänkte skriva upp lite fakta om mig som ni säkert inte visste :)
 
  • Låten Sail med Awolnation är det enda som kan lugna ner mig när jag är arg
  • Jag är vänsterhänt
  • Min favorit blomma är Orkidéer eller Gula rosor
  • Min favorit bok för tillfället är Yttersta Offret av Richelle Mead
  • Jag tre syskon, varav alla är yngre
  • Jag gråter när jag är arg
  • Min favorit choklad är den rätt så nya smaken av lakris och mjölkchoklad
  • Jag är född i norge
  • Jag har ridit i 11 år
  • Jag dricker inte cola
  • Jag biter på naglarna
  • Rödblond är min naturliga hårfärg
  • Jag vill utbilda mig till läkare 
  • Min favorit färg är brun
  • Jag tycker att Ben Barnes är den absolut snyggaste människan i hela världen
 
Vill också passa på att tipsa om låten "The Call" med Regina Spektor

Kommentarer
Postat av: BS

...och så är du en obotlig köttätare :)

2013-06-26 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0