Nöjd!

Har äntligen kommit hem ifrån en hel dag utom hus med hela skolan! Är helt slut men kan bara vila en stund innan jag ska diska och städa innan mamma kommer hem. Fick tillbaka mitt kemi prov idag som jag trodde hade gått rent åt skogen, men icke sa nicke. När jag vänder på bladet och kollar på mitt betyd så står det ett stor A på sidan. Bkev riktigt glad och är fortfarande glad nu, känner på mig att slutbetygen i NO kommer vara bra i år! 
 
Ps: I inlägget uppdatering så hade jag skrivit förkåt, vilket inte var vad jag menade. Det jag skulle skriva var Förlåt. Hoppas ni förståd det :)

Kommentarer
Postat av: Elzzor

Vad roligt med A :)! Brukar också tro att alla prov går dåligt, men blir ändå helt förkrossad om det går dåligt...

Svar: Haha, ja jag har så höga krav på mig själv att jag inte tål att få mindre än ett A
Storie

2013-06-11 @ 16:24:14
URL: http://www.Elzzor.devote.se
Postat av: Nea

Grattis till A! Det är alltid kul att bli positivt överraskad!

2013-06-11 @ 18:22:51
Postat av: Emma

Grattis till betyget! Det är alltid kul när det gick bättre än man trodde på prov! :D

Ja det förstod vi ;)

2013-06-11 @ 21:31:53
URL: http://emmatlundgren.blogg.se
Postat av: Mep

Så kul att du fick A !

2013-06-12 @ 07:11:18
Postat av: Miranda

Grattis! :D Eller vad man nu ska säga. :3

2013-06-14 @ 07:30:42
URL: http://miirandaa.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag förstod så klart att det var förlåt du menade, men det var en lite småkul felskrivning! :D

2013-06-16 @ 11:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0