Nervös!!!

Är så himla nervös just nu, kommer förmodligen vara ännu mer nervös i morgon. Som ni säker vet så är det skolavslutning i morgon och jag ska då sjunga One and Only med Adele i kyrkan. Men jag ska inte bara sjunga, innan jag sjunger ska jag också berätta för en kille - vi kallar honom Joakim - att jag tycker om honom och har gjort det ett tag. Ni som följt min blogg tidigare vet att jag kmo på den här idén för ett tag sen och imorgon så blir den sann. Jag ska gå upp på scenen, berätta vad jag känner och sedan sjunga. När jag sjungit klart ska jag gå och sätta mig och vägra att se generad ut. 
 
Håller tummarna för att jag inte svimmar !

Kommentarer
Postat av: Emma Lindh

You go girl! Hejjar på dig! <3

Svar: Haha, tack :) Tycker att det gick riktigt bra!
Storie

2013-06-12 @ 17:30:01
Postat av: Miranda

Omg! Hade aldrig vågat :o

2013-06-14 @ 07:33:13
URL: http://miirandaa.blogg.se
Postat av: Nea

Så modig du är :) Skulle aldrig våga göra det själv ^^

2013-06-14 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0