Min helg

Efter som att jag har varit lite inaktiv och inte har lagt ut så mycket bilder tänkte jag lägga ut lie bilder nu på hur min helg har varit. Lägger kanske ut en video när jag sjunger också :)
Jag, morfar och Rikard käkade en riktigt lyxlunch och jag frossade räkor för andra gången denna vecka 
 
På lördag kväll blev vi bjudna på 60 års kalas till våra grannar ute på ön. Bilden ovan för var bara förrätten, det fanns också huvudrätt, mellanrätt, efterrätt och tilltugg. Han som fyllde år är snuskigt rik och alla som var där är rikare än de rika, så det var inget som snålades på. Maten och utrustningen + all personal hade tydligen gått på upp mot 500.000 svenska kronor. Jeez!
 
Denna lilla vovve väckte mig imorse genom att slicka mig i ansiktet och störa min underbart fina dröm, om ni har följt bloggen så kan ni nog gissa vem den handlade om ;)
 
Sådan här fin utsikt hade vi ikväll när vi grillade fläskkottletter med potatis och vitlökssmör. Mums!
 
Jag som nyvaken i mina nya (skeva) solbrillor :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: BS

...jamen inte 500 000:- ! (men kanske 100 000:-)

Mycket nog... :)

2013-06-17 @ 22:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0