Min dag

Kommer inte på något speciellt att skriva om, så därför tänkte jag berätta lite om hur min dag kommer se ut. Först så ska jag städa rummet och fixa lite med disken och liknande, sedan ska jag sticka till stallet och rida. Idag är en avgörande dag för ridningen då jag inte är så säker på om jag vill fortsätta. Jag älskar verkligen att rida och det är en del av mig men hästen jag rider nu är otrygg i både spår och i skogen + att de jag rider för är fruktansvärt otrevliga. Så det ser inte så ljust ut för ridningen nu. Kanske om jag hittar någon annan att rida hos så kan jag börja igen, men annars kommer ridningen läggas på hyllan ett tag.
'
Förutom den stora ridningsfrågan så kommer jag att ÄNTLIGEN  få appar påmin telefon idag. Ni som känner mig vet ju hur paranoid och överbeskyddande mamma är, men nu har hon ätnligen gett med sig och jag ska skaffa ett apple-id och en massa appar idag. Mer info om kik, instagram mm kommer senare idag :)
 

Kommentarer
Postat av: BS

Stort App-Grattis! :)

2013-06-25 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0