Lycklig!

Fick precis reda på något som gör mig riktigt glad! Några av er som känner mig vet anledningen - som jag inte tänker nämna här. Vill inte säga något (än) då det inte är helt säkert men det är något som jag har gett upp på ett tag men har börjat hoppas igen nu. Tack så mycket till den underbara personen som sa detta till mig. Du gjorde min dag!!

Är det något som blir lite extra nyfiken kan ni ju alltid skicka ett litet kik meddelande och fråga lite snällt så kanske du får reda på något i förhand.
Kik: Storiiie
Instagram: Storiiie


Kommentarer
Postat av: BS

Hm... jag har varken Kik eller instagram...!
Min telefon är smart, men är inte en smartphone :)

Får man inte reda på hemlisen då...?
<3

Svar: Haha, självklart :)
Storie

2013-07-02 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0