Inspirations lös

Skrivandet går segt. Både på bloggen och på Beneath the facade. Jag har ingen insperation över huvudtaget, hittar ingen film, bok, teckning eller någon musik som ger mig lust att skriva. Vanligtvis brukar jag hitta insperation genom mina känslor, som brukar komma ifrån att jag sett, läst eller hört något. Men nu hittar jag inte insperation någonstans. En kompis har skickat över hennes spellista till mig så jag ska se om jag kan hitta lite bra låtar att lyssna på, men det verkar rätt så mörkt för tillfället. Har ni några tips på låtar, filmer eller böcker är det bara att kommentera eller mejla. Glöm inte heller att tipsa om böcker till mitt projekt. Just nu håller jag på att läsa Eld av Mats Strandberg. Har även läst Älskar - hatar och Cirkeln. Om ni har läst mina andra inlägg så vet ni att jag ska läsa så många böcker som möjlig över sommaren, hittills har jag fått in riktigt många. Bland annat Kathrine Cashores serire De utvalda, samt Sankta Psyko, Vampire Academy, Fallen Ängel mm. Det behövs dock fler böcker, så det är bara att tipsa!

Kommentarer
Postat av: BS

...känner igen känslan...

2013-06-29 @ 00:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0