Helgen

Tänkte ge er en liten visning av min helg då jag vet att jag varit lite inaktiv och inte fått gjort så mycket som jag velat. Hoppas att ni är nöjda ändå. Kapitel 6 kommer upp snart :)
 
Jag & en kompis till mig åkte till stranden och badade på söndagen. Har en ordentlig bränna nu, usch :I
 
Jag och resten av trygghetsrådet åkte iväg för att studera utvecklingsplanen som ska gälla fram till 2030. Det blev en riktigt chill dag med pizza och glass. Mycket bättre än en vanlig skoldag
 
Passade även på att gotta mig med lite mango
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nea

vad härligt det låter! :)

2013-06-10 @ 18:24:27
Postat av: Emma

Så mysigt! Haha smaskigt med mango, nu blev jag oxå sugen på det... :P

Svar: Haha, ja mango är svårt att motstå x)
Storie

2013-06-10 @ 23:42:36
URL: http://emmatlundgren.blogg.se
Postat av: Lisa

I am jealous. Svenska kusten äger!!

Svar: Haha, älskar verkligen västkusten, den är helt klart bäst!
Storie

2013-06-11 @ 07:28:54
Postat av: Miranda

Guud vad mysigt det verkade! :o

Svar: Ja, det var en riktigt myshelg!
Storie

2013-06-11 @ 08:07:31
URL: http://miirandaa.blogg.se
Postat av: Emma Ivarsson

Gud vad roligt det verkar! Mango o.o I WANT

Svar: Ja, det var riktigt kul! MANGO IN MY HEART FOREVER! :D <3
Storie

2013-06-11 @ 15:22:00
Postat av: Elzzor

Åh, vill också bada och äta mango! Synd att du blev bränd, jag brukar klara mig ganska bra :).

Svar: Ja, mango och bad är en bra kombination! Var dum nog att glömma solkrämen, så jag får väl skylla mig själv, men att bränna sig förstör definitivt hela dan!
Storie

2013-06-11 @ 16:27:26
URL: http://www.Elzzor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0