Uttryck

Har åter igen varit på dåligt humör idag och har inte lyckats bli av med det. Har uttryckt mina känslor genom allt jag kan komma på, jag har skrivit, sjungit, spelat piano, jogga, se på film och rita. Inget av dem har funkat. Känner mig bra så hopplös. Jag känner mig sviken, ignorerad, dissad, dumpad och en jävla massa mer. Anledningarna är många, de flesta vill jag inte nämna här då människorna som fått mig på detta humör kan mycket möjligt läsa min blogg. Så därför kan jag bara säga att alla borde gratulera de människor som fått mig på dålig humör, de har lyckats att förstöra hela veckan för mig! Det ska bli så himla skönt att få åka upp till Järvsö och skippa allt drama och bara kunna njuta. Hoppas att ingen av er läsare har en lila dålig vecka som jag har haft. Håller tummarna för att inget mer dåligt händer denna vecka, men vem vet? Det är ju fortfarande bara Tisdag.

Resultat på Arg Saga:


Kommentarer
Postat av: BS

Otroligt bra teckning!

2013-07-10 @ 23:27:44
Postat av: Josefine Thunborg

One Tree Hill? (a) ;)

Svar: Jajamensan :)
Storie

2013-07-26 @ 17:29:11
URL: http://josefinethunborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0