Upptagen

Sorry för att jag har varit inaktiv. Har haft så mycket att göra att jag inte hunnit skriva något. Men nu skriver jag! Har varit på hästens dag i tisdags och tjänade 900 kr på att hjälpa till på ponny ridningen. Igår var jag i stallet och pysslade med min fin lilla älskling Mumin och mockade alla boxar. Jag åt också lunch på stenegård och hjälpte morfar i butiken. Och idag så har jag och mormor åkt in till Bollnäs och shoppat lite innan vi åkte hem. Som ni hör så har jag haft riktigt mycket att göra! Jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera, men i morgon så ska jag till stallet och sedan ska jag till stranden med mina gullungar. Ni får lite bilder att kolla på tills jag uppdaterar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0