Skriv dårå!

Gah! Nu har jag idétorka igen! Vill bara kasta datorn i väggen och skita i allt ihop. Men eftersom det knappast kommer att hjälpa så kommer jag sitta och försöka komma på något att skriva om. Ska också lyssna på lite inspirerande musik. Förhoppningsvis har jag åtminstnde ett halvt kapitel innan jag ska ner och hjälpa skolan tjäna pengar genom att hjälpa till på loppisen. Tyvärr så blev vi ensamma idag då tjejen och hennes pappa som skulle hjälp mig och mamma inte kunde komma, så om någon vänlig själ har lust att komma ner och hjälpa till är det bara att komma. 
 
Håll tummarna för att jag överlever 5 timmars loppisarbetande och 2 timmars kapitel skrivande!

Kommentarer
Postat av: BS

Hoppas det gick bra på loppiset! :)

2013-07-05 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0