Skapande humör!

Idag är jag på skapande humör! Har skrivit en bit till på kapitel 9 samt att jag idag ska hålla på med musik. Har fixat ett nytt piano som vi ska ställa in i mitt rum idag + att mammas inspelnings utrustning funkar igen. Så idag ska jag spela in ett cover och förhoppningsvis hinna fixa en film och lägga ut på youtube. Om nån har lust att komma och spela in med mig så funkar det också :D 
 
Ps; Glöm inte att kolla in Music club for teenagers in sweden på facebook och på deras hemsida. Är du musik intresserad och bor området runt Strömstad - Göteborg så är det en perfekt klubb för dig! De erbjuder musik lära, sång lektioner, inspelning i riktigt studio, jam, nya vänner och massa mer. Kolla in dem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0