Jogging, mys och tatueringar

Har precis varit ute och joggat som den duktiga människan jag är, och det finns inget bättre än att lägga sig och slappa i sängen efter en go springtur! Är helt slut och musklerna värker så där gott som de bara gör efter att ha jobbat ordentligt. Har börjat springa varannan dag nu och det är helt underbart! Man känner sig sådär skönt trött + att man får motion och förbättrar sin kondition. Nu när jag ska upp till mormor och morfar också så kan jag springa i elljusspåret varje morgon med hunden.
Har också hittat den tatueringen som jag vill ha, eller åtminstone en variant av den. Har originaldesignen och min egen version. Nu gäller det bara att mamma säger ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0