I've done it again

Jag har gjort det igen. Förstår inte vad det är med mig. Jag har inte lyckats skriva något på kapitel 10, jag har varit så upptagen med att njuta av sommaren. Jag har inte ens bloggat - som ni säkert ser. När jag kommer hem ska jag försöka bli mer aktiv och skriva mer på Beneath the facade och här på bloggen. Vill ni ha mer uppdateringar om mitt vardagliga liv utan skrivningen kan ni kolla in min instagram : Storiie

Det är så skönt att vara här uppe hos mormor och morfar. Jag kan verkligen slappna av och bara njuta. Jag slipper alla jävla killar som håller på och sviker en hela tiden och jag kan tänka på mig själv. Saknar mina vänner dock, men vi ses ju på min födelsedag. Något jag inte saknar är allt drama. Under sommaren har jag lyckats bli sårad av tre killar. Hur lyckas man?! Funderar starkt på att bli gay. Får väl se hur det slutar.
Här uppe i alla fall, så kan jag slappna av och vara den Saga som jag vill vara. Den glada, bekymmerslösa Saga. Vilket är så himla skönt! Hoppas att denna känsla håller i sig när jag kommer hem igen.
Har hittat ett citat som jag tycker passar in på en av mina jobbiga herrar från denna sommarn.

"Right from the start, you were a thief,
You stole my heart.
And I'm, your willing victim.
I let you se the parts of me, that weren't all that pretty.
And with every word you fixed them."
- Just give me a reason, Pink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0