ARG!!!!

Jag är arg! Riktigt jävla skit förbannad är jag! Varför? Jo, killar är varför jag är arg. En stunden så är de super gulliga och andra stunden så är de totala skitstövlar. Ena stunden kanske de har känslor för en, de vill gärna träffas och allt är bra. Sedan, BAAM, så är man ett jobbigt minne och man hör inget ifrån dem. Varför ska allt vara så jävla komplicerat!? Antingen så gillar man någon eller så gillar man den inte. Antingen så vill man träffas eller inte. Det finns inget mellanting! Men varför förstår inte killar det? Är det nån som vet varför alla människor är så komplicerade, för om nån gör det får de gärna berätta det för mig. GAH, vad arg jag är!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0