Skolstart

Då har man klarat av första dagen i skolan. Den var dock inte så rolig som jag hade väntat mig. Vi spenderade hela dagen med att göra saker med fågeltema. Vi gick en fågelpromenad, hade en "vetenskaplig genomgång om fåglar" som Tony kallade det för och vek både Origami och pappersflygplan. Vi ska fortsätta med fågeltemat i morgon och jag är inte speciellt taggad. Men, men. Tomorrow's gonna be better - I hope.
Go'natt på er alla läsare och glöm inte att hålla tummarna för en rolig skoldag i morgon.


Kommentarer
Postat av: BS

I morgon blir en rolig dag! Och vädret kommer att vara finfint!!
Och du har hela livet framför dig min älskling :) !

2013-08-19 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0