Nere

Känner mig nere idag. Vet inte varför, eller det kanske jag gör. Känner mig värdelös och oälskad. Människor som man litar på till 100% ljuger, sviker, lämnar en och kommer sedan tillbaka. Det finns väldigt många människor som bara har kört över mig på senaste tiden och det får mig att må skit. Finns inte så mycket jag kan göra åt det heller. Jag kan ju bara vara den jag är. En människa kan bara vrida sig ut och in i en viss mängd innan allt går sönder. Börjar känna mig trasig nu. Men det är väl som de säger, everybody's got a dark side. Frågan är, do you want mine?


Kommentarer
Postat av: BS

Du är inte oälskad mitt älskade barnbarn!
<3 !

2013-08-17 @ 00:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0