Natti natt

Ska lägga mig tidigt idag. I morgon ska hela åttan vandra i sammanlagt 2 1/2 timme i växlande molnighet. Känner mig taggad... Eller inte. Är ju egentligen inte den mest friluftiga människan. Men, men... Egentligen har jag ju blivit mer fit nu än vad jag var innan då jag har börjat jogga två-tre gånger i veckan + styrketräning en eller två dagar i veckan, utöver skolidrotten. Har bestämt mig för att äta nyttigare, få bättre kondition, må bättre och sänka mitt BMI. Mitt mål att vara i form till jul. Tycker alla ska hålla tummarna!

God natt på er alla människor, ät nyttigt, motionera och ta hand om er :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) !

2013-08-21 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0