Healthy

Känner mig riktigt nyttig idag. Har kommit in lite i en träningsfas och har börjat jogga tre gånger i veckan + styrketräning och 100 squats varje dag. Jag tänker komma i form!
Har också dragit ner ordentligt på sötsakerna och har istället börjat ät nyttigare. Idag till exempel så var jag sötsugen. Men istället för att köpa choklad eller liknande köpte jag lite frukt och gjorde en riktigt smaskig fruktsallad :D (y) Den var super god och jag blev riktigt nöjd över mig själv för mina matlagnings kunskaper!

Har även gått första "riktiga" dan i skolan idag. Vilket sög. Schemat var så himla tajt att vi hade sammanlagt 10 minuters rast på hela dagen samt tre lektioner smackade på varandra utan någon rast i mellan. Fy fan asså! Är helt slut efter denna dagen och ska lägga mig tidigt. Brist på sömn leder till sötsug och viktökning, så ing fler sena nätter för mig.

Har även vandrat med klassen här om dagen, vilket var mycket trevligt! Längtar tills vi ska vandra i fjällen nästa år!

Ps; är det bara jag som tycker att bilden med fåren ser ut som en målning? O.0


Kommentarer
Postat av: BS

...det ser faktiskt ut som en målning...!
:)

2013-08-22 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0