Plugg, igen

Har pluggat hela kvällen idag. Är så trött nu och ska gå och lägga mig så att jag får tillräckligt med sömn. I morgon är det svenska prov på ordklasserna och SO prov på romarriket. Gulp. Har tränat som fan och måste fortsätta träna i morgon, så jag får gå upp tidigt. Usch, jobbgt men nödvändigt. Historia är ett av mina sämsta ämnen, så jag måste få bra resultat på det provet och ordklassrna var det jag hade svårast för i svenskan förra året. Så klart ska vi ha prov i de två sakerna på samma dag. Suck... 
God natt på er, håll tummarna för att det går bra på proven i morgon!! 






Kommentarer
Postat av: BS

Det kommer att gå fint! :)

2013-10-03 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0